Hyvityskäytäntö

Hyvitykset

Useimpien tuotteiden kohdalla, jos tuotteesi on poikkeuksellisesti viallinen, voit palauttaa sen meille 30 päivän kuluessa tilauksesta saadaksesi hyvityksen tai vaihdon.
Palautuslähetyksen postikuluja ei tässä tapauksessa hyvitetä.

Palautuksen hyväksymisen edellytyksenä on, että tuote on käyttämätön ja samassa kunnossa kuin vastaanotettaessa, ja että se on alkuperäisessä pakkauksessaan.


Palautukset (tarvittaessa)

Kun olemme vastaanottaneet ja tarkistaneet palauttamasi tuotteen, lähetämme sinulle sähköpostitse ilmoituksen palautuksen vastaanottamisesta.
Samalla ilmoitamme, onko hyvityksesi hyväksytty vai hylätty.

Jos palautus hyväksytään, hyvitys käsitellään, ja summa palautetaan automaattisesti luottokortillesi tai alkuperäiselle maksutavalle muutaman päivän sisällä.


Viivästyneet tai puuttuvat hyvitykset (tarvittaessa)

Jos et ole vielä saanut hyvitystä:

  1. Tarkista ensin pankkitilisi uudelleen.

  2. Ota yhteyttä luottokorttiyhtiöösi – hyvityksen kirjautuminen voi kestää jonkin aikaa.

  3. Ota yhteyttä pankkiisi, sillä palautusten käsittelyssä on usein viive.

Jos olet tehnyt kaiken tämän etkä silti ole saanut hyvitystä, ota yhteyttä meihin yhteydenottolomakkeen kautta.


Vaihdot (tarvittaessa)

Vaihdamme tuotteita vain, jos ne ovat viallisia tai vaurioituneita.
Jos haluat vaihtaa tuotteen samaan malliin, lähetä meille viesti yhteydenottolomakkeella.


Toimitus

Annamme sähköpostitse ohjeet siitä, minne palautettava tuote tulee lähettää.

Olet itse vastuussa palautuskustannuksista.
Toimituskuluja ei palauteta. Jos saat hyvityksen, palautuksen toimituskulut vähennetään hyvityssummasta.

Toimitusaika vaihdettujen tuotteiden osalta voi vaihdella asuinpaikkasi mukaan.

Jos palautat tuotteen, jonka arvo on yli 75 euroa, suosittelemme käyttämään seurattavaa toimituspalvelua tai ostamaan toimitusvakuutuksen.
Emme voi taata, että vastaanotamme palauttamasi tuotteen.